sobota, 24 lipca 2010

Regulamin

To nie mój pierwszy książkowy blog. Poprzednie jednak prowadziłam z pewnym przymrużeniem oka. Ponieważ teraz zamierzam wziąć się do blogowania i recenzowania trochę poważniej, chcę wprowadzić regulamin, który może pomóc i mi i wam.
1.Proszę nie informować mnie o nowych recenzjach. Wchodzę na wasze blogi na tyle często, że sama je zauważam.
2.Recenzję i książek piszę zupełnie sama, jeśli coś jest skopiowane, to na pewno o tym informuję. Zdjęcia i opisy książek ściągam najczęściej ze ze strony www.merlin.pl lub www.empik.com
3.Proszę nie kopiować efektów mojej ciężkiej pracy, ponieważ zajmuje mi to dużo czasu, pisze notatki i przykro mi, gdy ktos docenia to w malo zadowalający dla mnie sposób.
4.Nie interesują mnie komentarze typu: "Na pewno przeczytam", "Nie przeczytam, "Może przeczytam", "Raczej nie", "Raczej tak" i wszystkie inne, które pisane są tylko w celu późniejszego: "U mnie nowa recenzja" lub tym podobnych. Jesli nie macie zdania na temat książki przeze mnie zrecenzowanej lub nawet nie zapoznaliscie sie z moim zdaniem na jej temat oszczędźcie sobie glupich, przepraszam, ale to prawda, komentarzy. Ja i tak często odzwiedzam wasze blogi.
5.Nie reklamujcie swoich blogów np. wejdź na mój blog na www._______.blog.pl. Wysterczająco często sprawdzam nowosci książkowe.
6. Jesli nie dodalam twojego bloga do linkow to znaczy, ze tresci na nim wystepujace nie interesuja mnie lub, gdy jest to blog jednego z moli książkowy, nie interesuje mnie tematyka ksiązek na nim poruszanych.
Mam nadzieje, ze nikogo nie urazilam. Dziekuje za uwage.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz